mååårning :)

vaknade för några timmar sedan och har ätit morgonmål och sett på tv en stund :)
alltså igår natten var förjävlig! hade skit ont i magen,kunde inte somna och det värkte typ i hela kroppen och svettades och förs på samma gång :S aja, så är det att ha ''tjejveckan'' :S fyfan vad jag hatar att ha det! 
idag har jag ingen aning om va jag ska göra, och på fredag så kommer mammas någon ''veninna'' hit och sover över och då vill jag inte vara hemma och har inte heller någon som jag kan fara och sova över till :S nåja, ska försöka överleva! 
och nu vet jag inte heller va mer jag ska skriva haha xD 
men en sak som jag är ganska å irriterad på är FRIDA tidningen! De skickar en och samma posters HELA TIDEN och ALLTID ska det bara 1D som det handlar om! och jag är verklig jävligt trött på dem. Har heller aldrig tyckt om deras stil.  Men jag menar FRIDA tidnigen, jag tycker den blir bara sämre och sämre det skulle räcka med någon ID poster men inte i VARJE tidning det finns väl andra känndisar också att skriva om! :O 
så funderar på att sluta prenumera på den tidningen, men då har jag ju inte någon tiding att läsa haha xD 
 
aja, ska klä på mig nu haha sitter ännu i pyjamas xD sååå vi hörs :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0