OMG!

daaamp, inget blir som jag vill här på bloggen :O när jag ändrar något så händer det inget, och nu mittallt e allt skitlitet här på bloggen :O
och när jag kom hem från skolan och så fort jag fråga om jag får någon dator eller inte så direkt började mamma ropa en massa och svära, och så försöker man prata med vanlig röst och vara helt normal, men mitt tålamod håller inte länge och så fort JAG höjjer rösten och svär lite så blir det värsta vinterkrig :O vafan lixom -.- vill fylla 18 och flytta hemmifrån NUU! seriöst, det har varit såhär nu varje dag denhär veckan, så fort jag kommer hem från skolan så börjar vi ropa och skrika till varandra!
it's made my day! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0