extited!

hehe imorgon kommer jag att fara till stan med Jossa, och efter vi ha gått på stan en stund så ska vi åka till henne och jag ska sova över, och så ska vi ha nångonslags ''spelkväll'' tar t.o.m datorn dit hehe :P 
 
idag har jag o mamma varit och handlat mat, vilket vi ska tydligen göra på Lördag också ja inför Nyår typ ^^ 
Till julklapp så fick jag ju bl.a ett presentkort för 30 euro till C-market så jag passade på att köpa Sims 3 årstider, vilket jag har suttit och spelat hela jävla kvällen haha xD 
 
Om ni har läst nannas blogg så vet ni men aja ni som inte vet så har hon ju åkt på resa till teneriffa, så ja hoppas du har en riktit trevlig resa :D 
får helt enkelt spendera mera tid med Jossa nu då på jul lovet när nanna är bort hela lovet :/ xD men aja, det rullar fram ;) 
 
nu ska jag duscha, packa och äta något haha för jag är jätte hungrig (kanske vanligtvis man brukar äta om man är hungrig :O) haha nej nu avslutar jag detta inlägg, mera inlägg tror jag inte det kommer om jag inte svänger iväg något snabbt när jag är hos jossa, kameran åker med såklart :D 
 
 
måste bara berätta en till ganska rolig sak som hände idag vid C-market med mamma xD haha.
Hon ropade på mig för jag stod med ryggen mot och höll på att skriva ett SMS, så hade jag ju kärran så när jag skulle svänga kärran och mig själv för att gå till hon så svängde jag rakt in i en ja, ganska stor man, med andra ord, fet haha xD alltså shit har aldrig fått en sån arg blick av någon förut xD men jag gick snällt därifrån på samma gång jag försökte att inte börja skratta, och när jag var fram så stod mamma och skrattade åt mig XD hahaha ^^
jajja, olyckor händer :P 
 
shit va långt inlägg det här blev, ett stooor KRAM till alla som har orkat läsa allt, heejdå ^^
 
vi som alltid ska göra någon grimas när vi tar bild ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0