godmorning

hehe steg upp halv 12 idag XD passade på att sova nu när det är helg när man annars på dagarna måste stiga upp tidigt :P
idag blir det väl bara att vara hemma och ha trök.
igår chattade jag med en typ som hade just misst sina bästa vänner för att de hade tagit självmord. alltså usch vad jag hatar när folk tar självmord. det är så hemskt!
så då insåg jag verkligen hur mycket mina vänner betyder för mig. om de skulle dö, usch vågar inte helst tänka tanken på det!
utan er är jag ingenting
med er är jag någonting
ni ger mig ljus så jag kan leva
utan er skulle jag inte överleva
det skulle bara mörkt utan er
det skulle bara vara så fel
ni betyder allt
utan er är det kallt
ni ger mig ljus, att fortsätta se
utan er skulle jag aldrig le
ni får mig att skratta och må bra
ni är faktist någonting att ha
något man inte kan leva utan
något jag skulle dö utan
något jag aldrig vill mista
något jag vill ha föralltid
tack för att ni finns!





det var något jag skrev igår bara som tidsfördriv :P haha
japp men ha en bra söndag :)
usch imorgon skola.. bläää
hejjs^^
nanna
jossa

Kommentarer
Postat av: nanna

naaaaaaw! sko int klar mig utan varken dig elr jossa heller !

2012-02-12 @ 17:11:39
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/
Postat av: torettot

jätte bra blogg

2012-02-19 @ 22:17:59
URL: http://gg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0