I just don't care about you anymore

Idag var var det onsdag vilket innebad att vi hade gymppa två första timmarna. typ ända roliga timmarna idag.
på sista timmen var jag allvarligt på väg att somna ögonlocken bara ville fara fast. :S
imorgon kommer mamma efter mig direkt efter skolan så far vi och köper dop present till min kusin :D och på lite andra saker :)
alltså fy va tråkigt det är... det händer ju inget nånstans :O
på söndag är det dop  mitt på dagen^^ :D
alltså ååh dumma snö kan det inte bara försvinna och sommaren komtillbaka NU!
vi som alltid klagar :D :D ooopsie
ja, kommer inte på något annat att säga så ha de gött!
SOMMAAAAAAAAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0