I'd throw it all away

NU är jag färdig med städning och allt så nu blir det bara slapp resten av kvällen.
så när jag var ut började jag fundera att mitt liv är ju som en berg o dalbana. Det har varit både jobbiga, svåra, glada, ledsna,och de bästa stunderna i mitt liv.
Tror inte jag börjar räkna upp alla dedär stunderna jag just skrev det skulle bli såå långt :P
Och nu till en annan sak: vad skulle ni säga om jag hade en liten frågestund så kan ni fråga precis vad ni vill/undrar på. för jag har skrivit om så många saker men inte i detaljer. Komentera gärna vad du tycket om den idén.
japp det var väl allt jag ville säga.
heejjs ^^

Kommentarer
Postat av: nanna

låter som en braa idé tkr ja :D

2012-02-25 @ 15:37:19
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/
Postat av: nanna

hehe mitt liv e som nån värsta bergodalbano xD

2012-02-25 @ 16:05:38
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0