jag kan vara lika kännslig som glas

hem för en stund sedan. japp mycket ''pappersarbete'' idag när jag och nanna söker någon prao plats så nu har vi valt ut några platser men nu är det bara det svåraste kvar... att ringa!
alltså idag när vi slutade skolan när vi va på väg ut så såg vi några som komm springade bakom oss mot oss så vi vände oss om och började gå snabbare och till sist sprang vi ut haha :P hur fan kan man vara rädd för stånt? men det gick så automatiskt att springa undan :P
jess vi var läxfria idag! ouujee :D
haha när jag såg det efter vi hade ätit ropade jag ut JESSSSSS och mamma frågade vad jag firar XD
heheh jo att vi är läxfria såklart :D xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0