yeah

hemma från nanna nu, okej varit det ganska länge men har gjort läxorna och läst på ett förhör och sedan bara slappat :) och det gör jag ännu.
nej imorgon skola :/ bläää orkar inte med skolan det är så b000ring o så tidig väckning
hehe ja man är ju en sömntuta på morgonen :)
alltså jag kan allvarligt inte sluta lyssa på mistery låten den är så himmla braaa och fin text i den!
tyckte jag städare rummet ganska just och nu redan har jag på börjat med några klädhögar i rummet och skrivbordet bombar snart över kanten med en massa papper o pennor o nagellack å en massa annat :P
japp har inget annat att tillägga så... ciao ^^
snön som var så rolig för några dagar sen, och nu har jag TRÖTTNAT på den! vill att det ska bli sommar igen hähä :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0