hell yeaa

denhär skoldagen har varit helt najs och fort har den gott också och yoga va jätteskönt. jag har ju bytt från  silversmide till yoga. (kanske inte sagt det på bloggen?)
alltså varför kollade jag just på the grudge? lr jag hade av ljudet och spolade haha men ändå usch lyckades att stanna just när hon kom upp. om ni inte har sett the grudge 1,2,3 så rekomenderas de filmerna för såna som gillar att bli skrämda för det blir man verkligen! japp nu ska jag läsa igenom rella och sen säkert bara lyssna på musik och sånt.
några the grudge bilder: (haha förlåt jossa å nanna XD)
å btw om inte den nya bakgr och headern synns klicka på f5 som vanligt :P

Kommentarer
Postat av: nanna

haha tacktack hödu xD

2012-01-31 @ 19:06:03
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0