I'm who I'm

Måndag och skoldag som vanligt efter ett jullov som skulle få vart längre. Dagen har nog varit helt chill. Haha men usch va kallt det är där ute x.X
Verkligen vinter nu bara det skulle få komma mer snö tycker jag iaf att det skulle bli mer vinterstäming :)
När jag kom hem lade jag på tv och började se på något program(minns inte vad det hette) där det mittiallt handlade om någon pojke som försökte ta självmord usch alltså tyckte såååå synd om honom när han sa att : alla hatar mig,har inga vänner...
skulle bara ha velat springa fram och trösta honom. han försökte ta livet av sig med hjälp av några piller men tack å lov kom en ambulans och förde honom dit för hjälp. haha gud va jag blev lättad när de äntligen kunde stoppa honom.
Haha så typiskt mig att bry mig om andra som har det svårt i livet och blir väldigt lättsårad
ja nu vet ni det iaf.
inga läxor så det blir väl chill resten av dagen också inne i värmen. ha en bra dag!
haha är beroende av denhär låten nu just XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0