:S

sorry för den dåliga uppdateringen men vi har varit utan nät nu i flera dagar. vet inte ännu heller vad som var problemet så det kom någon och fixade det så nu får man hoppas att det håller. sen så har jag sprungit hos läkare hela tiden och de misstänkte först lunginflamation och sedan bihålsinflamation å nu angina(hur det nog stavas)
så vi väntar på svar ännu svaren kommer kl 2 idag. hoppas det inte är något utan bara nån vanlig förkylning!
saknar mina underbara vänner. har inte sett de på lääänge senast på måndag :(
jajja önskar mig själv krya och nu ska jag fara och se på tv eller fortsätta sova XD
ha de gött! ^^
webcam pic <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0