äntligen hemma!

alltså ÄNTLIGEN hemma! Lägret var seriöst det tråkigaste lägret jag nånsin ha varit på! Men jag stod ut i en hel vecka fast jag hade flera gånger lust att bara ropa att jag vill hem xD
Och så har jag botat min höjdrädsla iaf xD Första dagen så gick vi i en massa linbanor som var fleeeera metar upp i luften vet inte hur många men många iaf och jag har ju höjdrädsla men efteråt så var den botad xD Men jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv att bara balansera på några smala rep flera meter upp i luften men jag klarade det xD
Maten vi fick där var iaf jättegod. Hade med kameran så det kommer att komma en bildbomd ikväll eller imorgon får se när jag orkar laga alla bilder på datorn.
Idag har jag varit med mommo och mamma och handlar till konfirmationen som är på söndag. Och så har jag färgat håret och blev riktigt nöjd. Men min första reaktion blev i en skratt atack med mamma haha vi stod båda och skrattade åt det när det var vått för jag så ut som hon i 99 dalmatiner som hade halva håret vitt och svart XD 
Men när det torkade lite så blev det mycket bättre xD 
Efter jag har tröttnat på det blonda så går det ju att färga i någon annan färg :D 
nåja här har ni iaf en bild på det, ignonera mitt oplattade hår och mitt ansikte utan smink haha xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0