hårändringar+längtan

japp, de är de rätta orden nu just :) Lagade just min lugg mera blond för den var ju typ ljusbrun förrut men nu är den blånd! :) och så lagade jag lite blonda slingor i håret, men de blev ju ljusbruna när håret var typ svart från förrut :) hehe så himmla roligt att ändra lite om i sitt hår så får man en ny kick + bättre självförtroende som jag babblade om i något inlägg förut :)
bild kan ni få men min hår är halvskitit nu just så tror jag slänger in en bild sedan imorgon som är bättre. blir ingen blogging imorgon förren jag far för vi far 12 hemmifrån för jag och jossa ska träffas halv 1 vid wasalandia. det innebär att jag blir tvungen att stiga upp halv 11 hehe blir ovanligt tidigt för mig för jag är alltid en sömntuta på sommaren så sover alltid länge :)
halv 11 blir väckningen alltså för jag ska i duschen före och tvätta hela håret :) 
jag längtar som fan dit ska bli så najsigt! ^^ 
igår kollade jag på en massa gammla videor från när jag var mindre där jag och nanna sjöng en massa random och jag skrattade så tårarna rann, haha gud vad jag saknar att vara sådär liten igen, tiden var så skön då eller vad man ska säga. utan stress, inga kärleksproblem, man tog dagen som den kom, inte brydde man heller i hur man såg ut eller hur andra såg ut, men gemförde inte sig själv med andra utan bara levde livet för stunden. 
så berättade mamma idag vid matbordet att en gång när vi bodde i radhusen när jag var så arg och lagade alltid lappar att hänga i ett snöre ner till nedre våningen för jag var så arg. och en massa sånt haha och fan vad vi skrattade i matbordet XD hade munnen full med mat och bara skrattade och skrattade haha det var länge sedan hela familjen faktist skrattade på riktigt! xD 
nuu har jag inte så mkt annat att säga än att ni ska ha det så bra blir ingen bloggning nåmer i ikväll tror jag, om jag inte får någon bloggnings kick or something like that. vi hörs ^^
 
bra kvalite? yess! men nåja här är iaf slingorna jag lagade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0