@klippan - läger

bussresan dit gick väldigt fort (enligt mig xD)
haha allt tar man ju foto på xD
våran stuga som vi bodde i :)
tänk, där uppe var man och balanserade på snören och stockar och en massa sånt :O
det ''hette'' våran stuga vi bodde i 
jag och jossa bodde upp på vinden/loftet för det fanns bara två sängar där uppe
haha förståss ska man ta någon ego bid på sig själv xD
min säng är den med en svart sovsäck på xD vi ändrade våra sängar (eller jag gjorde det) nästan varje kväll men ville ju variera lite och inte vara så tråkig xD
och så har vi jossa här som sitter och smsar med sin mamma xD
jossa hade med angry birds drickar och fan va de var goda! nomnomnom säger jag bara xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0