konfirmerad... äntligen

alltså äntligen konfirmerad så nu har man det undanstökat! Det kom en massa gäster hit, tror aldrig vårat hus har varit så fullt av folk nångång :O
Det var flera jag inte hade sett på fleeera år. Roligt att få träffa dem igen. Speciellt min fammo som jag inte har träffat på över 2 år. 
Och fick jätte fina presenter, jätte många vaser och sånt man kan ha ljus och pengar. 260 euro fick jag iaf :D 
Men de pengarna behövs verkligen när jag håller på att spara ihop till en ny dator så har ännu en hel del att spara. Men mamma sa att hon kunde också betala lite tack o lov xD
Haha hade jättesvårt att hålla mig för skratt när våran konfirmationsgrupp sjung you raise me up i kyrkan så stod mina kusiner Julia o Tilda mitt i gången och försökte ta foto så hörde man bara de som babblade å på vilken knapp de skulle klicka på XD Och men fyfan vad vinet smakade äckligt! Brödet var nog helt ok lite torrt var det bara.
Idag ska jag bara va hemma och städa lite från igår och senare på kvällen far jag med mamma någonstans( haha minns inte vart det var) för hon ska fylla i några papper typ. Förstod inte allt och orkade inte heller lyssna haha som vanligt.
 
Har seriöst ingen aning om vad jag ska göra imorgon och i över morgon osv, nanna är på resa i 3 veckor, jossa ska också fara bort. Och våran familj ska förståss ingenstans!! Som vanligt. Det känns som om alla andra får fara på en massa dyra resor och själv sitter man hemma och hör hur roligt de har hafft :S 
Och jossas villa skulle jag också vilja fara till nån gång i sommar som det var tal om men nejnej -.-
nåja nu ska jag sluta klaga, men dethär är på riktigt den tråkigaste sommarn ever! 
ne nu är det väl bäst att jag avslutar detta inlägg annars skulle jag väl bara fortsätta klaga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0