raise your hands up to the sky, the fight is done

slapp dag igen japp! men jag har faktist åkt mycket bil idag haha xD först var vi till mommo och till mina kusiner med ett Tack kort.
sen åt vi här hem och så mittiallt sa mamma att vi skulle fara till björköby (?) till en båthamn där vi åt glass. haha det är det stället som jossa har deras båt på. eller hennes pappa har deras båt på hahah xD 
jag minns stället de har deras båt på men det var ingen båt där :O så aja xD
sen i bilen så satt jag och hörde på Two Faced - Dead by April och gissa om jag inte blev beroende. jag hade musiken på max volym och satt och klickade på ''spela igen'' hela tiden haha xD 
 
imorgon är jag väl bara hemma och vilar inför måndag! helvete vad jag läääängtar!!! 
och nu är jag 30 seconds to mars beroende. och det bandet var jag helt galen i när jag var liten. speciellt låten 
-The Kill (bury me) 
när han i sången skrek på samma gång han sjöng så minns jag att jag alltid satt och grät(varför vet jag inte xD) men det var väl bara så fint i guess ^^ har alltid tyckt om den som sjunger skriker allt vad de orkar något jättefin mening. haha så har man mig på fall XD 
 
idag i bilen funderade jag på mina olika musik smaker jag har hafft. när jag var liten tyckte jag om mycket rock musik, spec 30 seconds to mars, sturm und drang, ari koivunen osv.
sen när jag började högis så blev det pitbull, bruno mars usher och en massa såna (vilket jag aldrig lyssnar på mera!!) 
och nu har jag hittat mig själv igen och är tillbaka på rock där jag började :D xD 
 
 
ful bild på mig :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0