we will fight to the death

vilken seg bloggning, men ni läsare sitter väl inte heller inne hela tiden på datorn och läser denna blogg hoppas jag xxD 
Lite ändringar har det blivit, vi var igår och köpte en ny matta, det blev en vit och är superskön att gå på xD Och en lampa och nya gardiner, nu fattar bara ett skrivbord,tavlor, ny skrivbords stol sen var det ännu något men det minns jag inte :)
På månda far jag ju med jossa till wasalandia och på tisdag så far vi till något ställe utanför vasa som jag inte heller minns vad det hette. haha bra minne man har då xD jaja, så far vi dit och köper lite kläder och saker xD det är något stort köpcenter typ. så jag läängtar tills måndag och tisdag. 
 
alltå crääppp vad jag sjuk armbåge, slog den idag på morgonen i en kökstol på ryggstödet och har aldrig kännt någon värre smärta. det värkte i hela armen så jag nästan låg på stolen och kunde knappt andas och höll tillochmed på att börja gråta hahah xD Men det tog så ursäkta uttrycket men det tog SATANS SJUKT! 
och så är det just den armen som jag bröt när jag var ca 3,4 år. och jag bröt ju typ armbågen eller det var benet där som fick en spricka och hamnade ur led typ.  usch usch och aj aj säger jag bara!
men nu känns den mycket bättre satt ca 1 timme med en ispåse på den så det känns myyycket bättre nu! tack o lov!
 
haha imorse när jag lade på tv.n så kom det ett tv program som handlade om en familj som var så fattig så att de var tvungna ge bort deras barn och de störtgrät och mamman ropade som bara vad när det kom några män och tog barnet. haha tror ni inte lilla lipsill med samma namn som jag, de vill säga.. JAG började störtgråta. haha fan vad jag grät. men jag är alltid så, om det händer något sorligt i filmen så sitter jag och lipar XD men jag är ju inte ända som gör det iaf haha. brukar trösta mig själv med det xD
 
ohmy vad dethär blev ett långt inlägg :O hehe 
men aja, ha en bra fortsättning på kvällen allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0