JEEESSSSSS!!!!!!

gissa vad? ALLT ÄR UPPRÄTT! Han som fixade våran dator var här på besök och jag klagade lite på saker o ting å nu är alla program på plats och fick reda på lite orsaker varför inte vissa saker funkar osv :D
Haha gissa vem som är glad?!  ------>JAG<------
Var och tog en kvälls promenad med mamma och så pratade vi en stund med grannarna ^^
Imorgon kommer jossa hit och sover över, för nu jag tråkar i en hel vecka som bara varit hemma men nu kör vi igen!
Sen vill jag också hinna träffa nanna nån dag, får se när det blir
På tal om nanna, idag blev snyggingen konfirmerad! :D GRATTIS ÄNNU EN GÅNG haha ^^
här får ni en bild på henne :D
har tyvärr inga andra bilder, pga av att alla mina nyaste biler är borta, har bara skit gammla men det är huvudsaken alla gammla bilder och videor hittades iaf :)
men när jossa kmr hit så tänker jag ha med kameran så då ska ni vara berädda på en bildbomd haha ^^

Kommentarer
Postat av: Nannaa

haha taaack :D

2012-06-17 @ 21:10:00
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0