-_-

usch vilken kväll dethär är, den började så bra men sen hör jag mamma som sitter och talar en massa skit om mig för hons en ''veninna'' som är här -_-
sen när jag kom ner och frågade en sak så slutade det med en massa ropas och jag som springer upp och smäller i dörren. alltså seriöst, vi har aldrig bråkat såhär ofta som vi gör nuförtiden :O aja, man är ju tonåring så bråk och problem hör väll till tror jag. 
 
imorgon far jag iaf och ser Twilight med de bästa, så ingen vidare blogging förren jag är hemma.
ska försöka lägga lite bilder hit på bloggen då på samma gång, om jag hittar USB kabeln vill säga xD
 
ha en trevlig kväll, eller trevligare än vad jag har det iaf :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0