färdig :D

nu är headern, bakgrunden och lite ramar fixade, tryck f5 om det inte synns.
blev för en gåns skull nöjd! :D
 
 
denhär dagen har ju varit värst eftersom torsdagar alltid är jobbigast, men jodå nu är den över och imorgon fredag och vi far till Sports Club (ett gymm) på gyppan. Kommer bli roligt för det var länge sedan jag var till något gymm,spec dit xD Vilket är mitt favorit gymm :D
 
en sak som är skit är att våran buss ska tydligen åka med Panike bussen så jag och nanna åker inte i samma buss mera på hemvägen :(((( usch, va tråkigt nu har man ju ingen att prata med :O men nåja, har gjort det förut så klarar väl det xD 
 
heejjs nu ska jag fortsätta chatta xD
 
 
 
 
suddigt värre xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0