frågor+svar

Du heter:
 
Marike Sipponen
Smeknamn: 
ike
Låt som när du är ledsen sörjer till?
The Fray - You Found Me
Beroende av: 
musik,kompisar,familjen
Vad tror folk om dig?
ingen aning :O en väldigt glad person iaf xD 
Stämmer det?
.joo xD 
Vad får du oftast komplimanger för?
håret,ögonen
Hur imponerar man på dig?
genom att vara sig själv och ha en sjuk humor XD
Brukar du skratta för dig själv? 
heheh joo ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
''kom hem från skolan,så äter vi o så kan du byt kläder om du vill... :)''
Var bor du?
Iskmo! <3
Trivs du där?
joodå
 Hur svarar du i mobilen:
jaa? eller halojj
 Vem ringde du senast?
jossa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
en massa xD minns inte 
Antal timmar sömn inatt:
ca 7
Brukar du komma i tid:
Japp!
Hur känner du dig nu:
pigg och glad
Vanligaste färg på dina kläder:
svart 
Vad tycker du om fötter:
öhm.. ? xD inget spec
Vad saknar du: 
en person
Favorit dryck på morgonen:
Saft
När brukar du oftast gå och lägga dig:
ca 23:00
Är du blyg?:
ja
Sysslar du med någon idrott: 
nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
jooh xD
Har du spytt offentligt:
jo
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
hahah shit ingen aning xD beror på vem man skulle vara 
Är du nöjd med ditt liv: 
sådär halft, finns ju en hel del saker jag inte är nöjd med
 Är du rik:
nej
Är du bortskämd:
nää
Vad ska du göra i morgon: 
skolan, sen vet jag inte
Vad är det värsta du vet?:
finns så mkt! spindlar,när någon sviker,mobbare,players osv
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja!
En speciell dag du minns:
dagen jag såg Dead by April live <3 
 Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
brukar inte ringa någon men om jag var tvungen så jossa eller nanna <3
När grät du senast: 
några dagar sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
lägga det på mitt konto och ge hälften till min familj och spara det :)
Vill du gifta dig: 
jo i framtiden
Vill du ha barn:
Ja i framtiden
 Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
 Bor dina föräldrar tillsammans:
nej
 Har du någon gång gråtit dej till sömns:
allt för många gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0