I found you, something told me to stay

denhär helgen har vait en av de bästa! tack vare you guys xD om det skulle vara såhär varje helg skulle ju livet leka XD haha nä men igår så var vi ju och kollade Twilight, och den var jäääättenajs! haha man satt och grät och skrattade, 10/10 helt enkelt xD
denhär veckan har vi ju prao, och jag är på ett dagis så det är bara sååå himla skönt att varken behöva sminka sig,fixa håret eller nåt sånt! :D och skönt med inga läxor och prov xD
haha men småbarn säger ju verkligen ut precis vad de tänker, har fått en massa komentarer om mitt hår, vissa tyckte det var ''coolt'' medan vissa tyckte det var ''konstigt'' xD men ja, mkt skratt blev det ju iaf ^^ 
 
denhär kvällen har bestått av hårfärgning, har tagit bort utvexten på luggen så att blåa skulle synnas bättre, men omg vilken hårfärg det var när jag hade blonderat luggen xD haha ja ni kan få en bild, NÄR JAG HAR HITTAT USB KABLEN! seriöst, den är spårlöst försvunnen! vid såhär tillfällen har man bara lust att ringa till det man har bort eller använda någon maskin som pipar när man närmar sig xD
 
 
hahaha alltså shit, denhöär bilden skrattar jag alltid lika mycket åt xD alla är riktigt normala, men jimmie kör sitt egna race xD hahaha xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0