jag ska kämpa så länge jag andas

idag har jag varit hos jossa i några timmar, vi har kollat en film till slut vi inte hann kolla på förra gången haha fan va jag grät xD seriöst, kändes som om mitt huvud höll på att sprängas xD aja, är man en lipsill så är man xD
 
imorgon har jag fullt upp hela dagen, så blir knappast så mkt bloggning heller då men ja, ni vet var jag befinner mig iaf ;)
nu vill jag ha snö, haha har tröttnat på regniga dagar nu. men ändå så vill jag ha hösten tillbaka, men nu just vill jag ha snö, hoppas det blir en vit jul och inte en grön xD 
okej nu skriver jag om väldigt random saker men skriver bara ner mina tankar ^^
ajaaaa, natti ^^
 
är verkligen sååå kär i pandor nu just, de är så söta! <33

Kommentarer
Postat av: Nannaa

ja o älskar pandor o ha gjort e ganska läng xD
najs header btw. ;)

Svar: hahah jaa jag å ha tyckt om di läng xD taack taack :D
Marike Sipponen

2012-11-10 @ 21:36:39
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0