just you

dagen har varit ganska okej xD veckan har gått tröögt tycker jag men har ändå haft kul :D 
usch på helgen kmr man att få öva mycket på spanska prov,vilket kommer att gå åt röven pga läraren. han är så dålig på att förklara enligt mig, förhören och sånt har gått myyycket sämre än va det gick med gamla roberto som vi hade förra året.
 
men aajaa, sånt är livet, sånt är livet så mycket falskhet (mer text kommer jag inte ihåg) XD 
på lördag får jag äntligen träffa pappa, senast vi träffades var på min konfirmation vi ska fara till någon jul mässa i bottnia hallen haha ingen aning om va det var men det var ju hans förslag så bara att hänga på i guess xD
 
nu ikväll har jag mest sjungit och spelat som fan xD haha känner mig rikigt hes i rösten xS 
 
nu tänkte jag dela med mig av en låt för jag har inga bilder på lagret att lägga ut på bloggen, måste verkligen försöka hitta usb kabeln snart! någon som är bra på att söka är jävligt välkomna hit! xD
 
 
texten i denhär låten stämmer! nästan varje ord i låten så stämmer så in på mig iaf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0