najsigt

prao dagen idag var jättenajs, man känner sig riktig populär när så många vill att man ska lyfta dem och så kan de ta en i handen mittiallt xD och så får man hjälpa vissa med att klä på sig yttrekläderna :D naawws ^^ 
 
igår var jag och mamma och tvättade hennes bil och handlade mat så i hemvägen i bilen när vi hörde på någon kanal så kom det en jättenajs rock låt, så just när jag skulle öppna munnen och fråga vad det månne är för band så lagade hon på radion jättehögt och sa att det var The 69 Eyes, hon har varit ett stort fan av dem när hon var ung och nu går jag i hennes fotspår och börjar gilla dom mer och mer xD ett annat band som mamma också lyssnade på när hon var lika gammal som mig så är Dingo xD dom är nog helt okej också ^^ 
 
 
nu tillbaka till praon: ett stort minus med det så är när man är ute 2 gånger om dagen i ca 1 timme så när man kommer hem så är man jätte frysen, nu just sitter jag och fryser jätte mycket :/  men skönt med frisk luft men idag när det var - 5 grader här hos oss så hade man ju lust att bara krypa tillbaka till sängen och dra täcket över sig och somna om xD
 
 
nu ska vi väl snart äta i think, vi hörs vi hörs ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0