ojdå

glömt att skriva på bloggen, har bara lagat in inlägg om allt annat och inte min vardag xD
 
jag har varit sjuk nu torsdag och fredag p.g.a stegring, feber. 
men nu är jag nästan frisk iaf, har inte mätt feber idag men känns inte som om jag har någon heller.
idag har vi varit t.ex till begravningsgården och tänt några ljus där till släcktingar,
imorgon tror jag att jag färgar håret, har en sån utvext (dethär mörka håret) det blir helt i samma färg som förut.ing
 
ingen aning om vad som händer imorgon, knappast något spec om ingen ringer och vill vara med mig xD haha usch nu lät jag som någon liten småunge som bara: ''vill du vara med mig idag'' haha xD 
 
igår kollade jag film nästan hela kvällen. en massa filmer från youtube XD 
nu tror jag att jag avslutar detta knasiga inlägg, men vi hörs vi hörs ^^
 
denhär fina grabben förtjänade verkligen verkligen INTE att dö, usch tkr så synd om hans familj spec om hans dotter som inte får se sin pappa igen ;'(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0