Vi finnar kan också göra musik! !

här är några av finlänska band som jag fanimig är stolta över! <3 
 
Sturm Und Drang, är ett band som jag har gillat läääänge, ända sen dom blev kända så har jag lyssnat på deras musik :D
 
 
HIM också ett awesome band som jag brukar lyssna på :D 
 
 
Children Of Bodom lyssnar lite nu som då på dem, när jag har lust helt enkelt. det är också ett sånt band, alltingen gillar man dem eller så gillar man inte, inte allas musiksmak men iaf JAG gillar dem :D
 
 
Sunrise Avenue lyssnade jag myyycket förr på, och lite på nu xD 
 
 
 
Nightwish var ett av mina favoritband när jag var liten, haha shit denhär låten var jag helt galen i sjöng alltid med i den och så minns jag att jag ville se ut som henne också hahah xD 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0