I mina tankar är det bara du och du just nu
 dagen har varit helt ok, dock finns det ju bättre dagar men aja. 
igår på kvällen var det verkligen förjävligt.
mitt huvud höll på att sprängas av all huvudverk, jag mådde dåligt både psykiskt och fysiskt.
usch, det kändes som om jag bara ville spy. så kände jag mig helt deppig, och varför vet jag ej. men tror jag vet men det tänker jag inte skriva ut nu här på bloggen.
men nu ikv mår jag mkt bättre :D
 
imorgon fredag och vi har löptest :O nåja, det får gå som det går inte en så big deal. 
idag har jag och mamma också pratat mkt om höstlovet, och jag kmr att vara bort onsdagen före höstlovet. men då är det ju prov! -_- så får försöka så provet skrivit på måndag eller tisdag.
alltså jess, nästa vecka är det prao! :D 
jag längtar xD 
 
nu tänker jag fortsätta lyssna på musik och så vill jag också hinna se på tv ikväll xP 
aja, ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback

RSS 2.0