helg <33333

alltså jess, äntligen helg!!
igår var jossa hit efter skolan, men hon sovde inte över för det gick inte för dem men aja så nu sitter man här helt ensam i huset och funderar på va det finns att göra en regnig dag som denna. hmm ingen aning faktist har inte hellet någon film som jag kan se på, och mamma är i jobbet och kommer hem ca 20:00 tiden så aa det blir ännu en till ensam helg om ingen vill hitta på något...men knappast
så så, lackade just om naglarna och idag så har jag planer på att byta lakan,dammsuga och så vill jag ut och springa! hoppas regnet håller upp på kvällen så jag kan fa då :)
och halsduken som jag började på att sticka så blev jag tvungen att riva upp för garnet vi sökte fanns inte i butiken och det jag hade så räckte inte till en hel halsduk men jag köppte nytt garn och tänker sticka en mössa istället :D så vi får ju se hur det går, jag har ju somsagt INGET tålamod.
nu ska jag snart byta lakan och dammsuga, så vi hörs.. väl
 
 
 
det får bli en tumme ner idag...yes i know, ser helt förstörd ut men aja, det är väl så man känner sig ibland

Kommentarer
Postat av: Nannaa

jossa va ju igår så int var e ju en ensam helg då :O

Svar: men visst, lörda sönda e ja ju ensam å då ere helg. fredan e ju int en helg dag
Marike Sipponen

2012-09-08 @ 15:46:25
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0