trööött >-<

med stort T! ända sen jag kom hem från skolan så har jag varit så trött att jag bara kunde ha slängt mig på golvet och somnat :O
om jag är såhär trött nu redan, ja då undrar jag nog hur trött man kommer vara efter klass resan xD 
har inte hellst orkat fara ut och gå idag, men har grävt i säkert 1 h där ute i plastpåsar efter mina gamla grejjer bara för att hitta lite saker jag sökt. 
orkar inte heller gå i duschen ikv, har på känn att jag kommer att fara o sova tidigt ikv xP 
idag efter skolan så for jag o nanna till våran prao plats, alltså HVC bäddavdelningen :) där min mamma jobbar xD
det kmr bli ganska najs, men hade jävligt svårt att hålla mig för skratt vissa gånger där haha xD
imorgon onsdag (ifall det finns några små figurer där ute som inte visste) och det innebär husli två sista timmarna. helt najs nog :D 
nu tänker jag dela med mig med en låt och bara är BÄST! när man har dåliga dagar så känner man verkligen igen sig!
han som sjunger är en awsöömm vloggare, och gör grym musik! dessutom är han snygg xD 
nämligen Filip Winther!  :D
checka in låten om du inte redan har gjort det! 
 hehe lade t.o.m denhär låten till tfn :P så typiskt mig, så fort jag hittar någon ny låt så åker den in på telefonen direkt! xD 
 

Kommentarer
Postat av: Nannaa

hahaha ja ha sitt en av andenas vloggar he va hede me busringnings fail xD

Svar: hahaha xD :D
Marike Sipponen

2012-09-12 @ 06:13:43
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0