>___<

skoldagen har varit helt okej! men såklaart skulle det kunna få vara ledigt denna vecka!
det ända sköna att vi inte har några prov denhär veckan, usch va skoltrött jag är! Men får väl bara bita ihop och kämpa nu när det är sista året i högstadiet, sedan blir det gymnasiet för min del ^^ 
funderar också på att gå och sova tidigare ikväll, men vi får ju se hur det lyckas, för jag är alltid så flummig på kvällarna xD
nu ska jag fortsätta spela sims 3 hähä ^^ 
sen så skulle jag också vilja att de ''kallar'' in mig igen dit till häslovården, för de sa att dom skulle göra det denhär veckan, för jag har lite funderingar och åsikter angående min rygg xD
 
män män hejs ^^
 
japp, idag är en sån dag då man inte fassnar på bild... 
 
 
haha idag mittiallt i bussen fick jag denhär i huvudet....
så otrolig dålig låt, om man får den in printat i huvudet, ja då sitter den där kan jag säga! XD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0