dag 2 - En person som betyder mycket för mig

har så svårt att välja, men tänkte för en gångs skull inte välja någon av mina kompisar för ni vet redan hur jäkla mycket ni betyder för mig :)
så därför tar jag en person, som jag träffar väldigt sällan men som fortfarande betyder sjuktmycket för mig! Nämligen min pappa! 
När jag var liten träffade jag honom typ varje helg, men nu så blir det kanske 1 gång om halvåret känns det som, vet inte varför det har blivit så heller :/ saknar honon faktist otroligt mycket ibland, ibland undrar jag t.o.m om han fortfarande lever när han aldrig hör av sig :/ 
Han läser inte detta inlägg men jag säger ändå såhär: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0