film

Idag när jag kom hem från skolan, läste jag snabbt på samhällsprovet som vi har på torsdag och sen, ja ja vet inte hur många gånger jag har sagt idag att jag vill hem och kolla på Lilla Sjöjungfrun 2 xD 
haha visste inte ens att det fanns en tvåa, men nu tack vare nanna så vet jag, så jag kollade på den idag xD
haha lilla sjöjungfrun filmerna är verkligen grymt bra!
Ja en sak är säker, jag kommer aldrig att sluta kolla på animerade filmer! never ever in my life haha ^^ 
 
På tal om animerade filmer, när jag var liten så var det en film som jag ALLTID och tro mig det var verkligen ALLTID en film som jag grät till, nämligen Spirit! Och nu slog det mig en tanke varför inte kolla på den nu?!?! haha!
men tror inte et blir ikväll, sparar den så jag har något att kolla på imorgon! 
ja vad skulle man göra utan swefilmer.com egentligen? xD 
 
Nu ska jag kolla igenom Samhällsprovet igen och sen lyssna på lite musik och sånt ^^ 
heejjs sveejjs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0