funderingar...

ignonera min badrock xD och nu undrar ni säkert, MEN var är den röda färgen? och då svarar jag: den är gone!
för jag passade inte alls i rött piste.
så nu har jag hela håret svart, och jag kan säga såhär... i love my black hair!
 
hörde också att nanna har börjat spy, usch krya på dig vännen! <3
imorgon skola som vanligt, ända positiva är att väskan kommer vara skitlätt när man knappt behöver nå böcker imorgon då vi skriver nationella engelska provet i 3 timmar...
första timmen har vi hälso, andra, finska och så ser vi på film och sista så har vi engelska, men knappast gör vi så mycket heller så jag tar inte med böcker xD haha va jag babblar om mina skolböcker nu helt plötsligt xD
nää men nu ska jag njuta av lite musik, btw!
 
när nanna var till mig på fredag så fick vi tråkigt så vi gick in på karaokeparty, och jag gjorde en ny sida så igår satt jag och sjöng hela dagen typ och nu ska jag fortsätta med det efter jag har lyssnat på musik XD haha så jävla roligt XD men det är roligt när man får så hög poäng :D har blivit ''sångare'' där på karaokeparty nu flera gånger :DDDD *happyface* 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nanna

hu så e ut då? :3

Svar: jadu, typ vinrött, själva färgen va int e nå fel på men ja passa int i rött hår bara xD
Marike Sipponen

2013-04-08 @ 15:08:17
URL: http://iwillbreathing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0