home + film

Var tvungen att vara hemma idag, om jag hade kommit till skolan hade jag väl svimmat elr nå, knappt sovit nå inatt heller för jag har vaknat upp genomsvettig, och så när jag somnade förs jag och så har det hållit på hela natten.
Ikväll ska jag jag bara kolla på en massa filmer, har redan kollat... ja tro det eller ej men jag har kollat på Lilla Sjöjungfrun, eller The Little Mermaid som den heter egentligen. haha fan va bra film det är egentligen!
men nu ska jag , eller ja snart så ska jag kolla på någon engelsk film, men vilken? xD äh, någon måste jag väl hitta ^^
 
 
detta inlägget publiceras ett antal timmar senare, för blogg.se har vägrat att sammarbeta med med ikv,
har ingen aning om jag kommer till skolan imorgon vi har ju iaf MK test på gympan, men om jag börjar delta i nåt sånt så svimmar jag helt säkert! 
så ja, vi får se...
 
haha japp, detta har jag kollat på idag XD 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0