hooooome

nu är jag hemma och vi ska snart äta, och så ska jag göra läxorna och börja läsa till FyKe provet, vilket kommer att gå åt röven för jag har varit så lat och knappt orka lyssna på timmarna och suttit och ritat i häftet och en massa sånt, så typiskt mig bara för att ett ämne är lite svårt, istället för att följa med lite nogrannare så hittar jag andra saker som är roligare att göra... >_< whyyyyyyy lixom!
 
shieet va det har börjat blåsa! höll seriöst på att blåsa bort när jag gick från bussen hem, fick kämpa för att hållas på fötterna XD 
och imorgon ska det tydligen börja regna, peeerfekt -_- har börjat tröttna på reget, det skulle få bli lite varmare väder nu så sommaren kommer fortare! 
 
haha jag låter som en mommo elr nå, skriver om vädret intressant jao! XD
nu ska jag byta till ''mys''kläder och vänta på maten, hejs :)
 
 
såhär tänker jag ALLTID! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0