Spirit - Stallion of the Cimarron

allltså ja, jag sa ju att jag skulle gråta i filmen, JA det gick 4 MINUTER av filmen så fick jag glädjetårar då Spirit föddes! :') haha han var så jäkla söt!
Spirit, enligt mig hör till ev av de bästa animerade filmerna nånsin! Och sorligaste också för den delen! haha alltså shit, jag grät lika mycket som jag gjorde när jag såg Titanic för första gången! om inte mera, haha mina kinder hann aldrig torka helt förren jag började gråta igen haha XD jajja... that's life!
här kommer lite ännu mera cute pics på spirit och hans ''flickvän''' eller vad man ska kalla henne till, Rain hette hon btw ^^ 
 
och nu lite GIF bilder :')
 
härrejävlar va tårar det föll vid detta skede i filmen xD 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0