there's nothing you can do for me that I can't do

Dagen har väl rullat på som förr, Samhällsprovet gick väl helt okej, och imorgon efter skolan far jag till stan med nanna & jossa på jakt efter nitar för att göra lederjackan och jeansjackan lite najsigare ^^ och ett par knästrumor  typ sånhär: 
fast lite annorlundare får dom ju vara, men jag vill ha svarta haha svårt att förklara ^^ 
och så ska jag också kolla om jag får lite inspiration till temaveckan nästa vecka xD 
 
bytte btw header bara för att jag fick lust ^^ 

Kommentarer
Postat av: Jossa :)

Nicy header! :3

Svar: nå tack tack xD
Marike Sipponen

2013-04-18 @ 18:35:36
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0