tjohej :D

är hemma från en ovanlit rolig dag :D haha skoldagen var väl inte så kul, helt normala timmar, men efter skolan haha då smällde det i knutarna kan jag säga ^^ 
men kom hem med det jag ville ha, och inte bara ett par knästrumor elr ''over-knee socks'' som de tydligen heter, utan jag kom hem med 3 par! :D och nitar fick jag också hemköpt som jag lade på jeansjackan, härregud det blev som en helt ny jacka, och så kom jag hem med blod och hud, haha tänker inte avslöja så mycket mera det får ni ser på temaveckan XD 
testade göra sminkningen just, trodde jag skulle få så i evigheter och knugga bort fakeblodet och alla fakesår från ansiktet men icke, men lukten av ''huden'' elr ja, det är typ sånt man lagar för att laga fakesår i ansiktet, ja lukten var nog det värsta av alla lukter jag någonsin kännt på! haha seriöst jag fick huvudvärk direkt jag öppnade burken, det lukta en bladning av nackellackborttagningmedel, hårfärg och bensin! haha fyfan säger jag bara, ögonen vattnas så fort man lägger burken nära ögonen :O testade för skojjsskull ha min katt att lukta på burken för hand trodde ju det var mat, haha och shit vilket min! hans ansikte blev till en ända russin och så typ sprang han sin väg haha man bara noooo pleeease let me looove u! X'D 
 
nu ska jag bara lata mig resten av kvällen och sitta framför datorn ^^ heeejs ^^ 
 
tog btw några bilder idag, men orkar inte lägga till dem på datorn nu så gör det imorgon! 
 
 
ganska gullig bild tycker jag xD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0