tjufan

Har varit hemma idag, för jag vaknade upp med världens jobbigaste huvudvärk, började känna av det igår på kvällen men tänkte att om jag sover så går det väl om, men nej har knappt sovit nå inatt, och imorse var det dubbelt värre och lite stegring, men det berodde säkert på huvudvärken... och nu ÄNTLIGEN har den börjat gå om, fan vilken skön känsla säger jag bara! och så känner jag mig ganska utvilad också när jag sovde några timmar idag på dagen x)
 
men imorgon far jag nog till skolan, har ju inget annat ''fel'' så xD
ska väl snart börja ta itu med domdär förbannade läxorna, haha fan va jag hatar dom XD
 
har typ suttit och spelat sims 3 hela dagen och skapade en ny familj, det kommer antagligen dyka upp lite bilder senare ikväll ^^ om jag inte glömmer det XD
haha shit vad komentarer jag har fått på denhär bilden, först på meetme (typ som facebook bara på engelska) så fick jag: ''Your hair is awesome'' och när jag hade den på skype fick jag ovanligt mycket komplimanger xD 
jaa man tackar och bockar (och fan va jag lät som min mommo nu) XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0