ussda

började skoldagen med att jag fick springa till bussen, öppnade dörren så jag såg bussen körde förbi och jag fick springa, men jag var ju inte ända som fick springa som tur ^^ men när jag väl kom in själva bussen, fyfan säger jag bara! Då insåg jag att jag hade måsta vara hemma och vila ut mig ordenligt, var helt genomsvettig typ, frös, blev yr och blev illamående D: och så har det kännts precis hela dagen, så jag for hem efter 4:de timmen för då två sista timmarna hade vi gympa så lite onödigt att jag far och är med på MK test elr va de skulle ha med feber x'D
Så mamma kom efter mig från skolan, när jag satte mig i bilen så fick jag igen en såndär hemsk huvudvärk, alltså seriöst det fattas bara att jag börjar spy och får diarré och blir riktigt förkyld så har jag alla influensor man kan ha känns det som D: blää >_>
nu ska jag kolla på film och sen efter sova tror jag :)
hejs svejs.
tumme ner jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0