what a day!

dagen började ganska bra, vi fick ut rellaprovet, och jag blev helt okej nöjd, och i matkön fick jag en väska rakt i handen där det var något skitskarpt, så nu har jag en storbula på handen som är helt blå XD... sen skrev vi ett förhör i bige och det gick ovanligt bra, men på BiGe lektionen fattar jag inte vad som hände, mittiallt när vi kollade på någon film så började jag må skitilla, jag kall svettades som fan, kände bara hur pannan blev våt av svett på samma gång jag frös, och sen kände jag något tryck i bakrehuvudet och blev jätteyr! kunde knappt ta mig ut ur klassen kändes det som :O
ja jag fattade inte va det berodde på :O har aldrig varit med om något konstigare förut!
och i bussen fick jag lite av samma känsla, men då var det inte lika hemskt som tur, annars hade jag väl spytt om jag hade mått så dåligt som jag gjorde på lektionen xD
hoppas bara inte jag håller på att bli sjuk, nu när vi har nästan som mest prov att skriva och förhör hit och dit.
 
på tal om förhör, så ska jag göra som fucking läxorna nu, usch va jag är skoltrött nu just! 
har bara lust att skolka resten av terminen XD
 
random bild jag tog igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0