Y.O.L.O. = You obviously love oral?

hahaha men usch vilken rubrik då >__< 
dagen var ganska sköjj, idag vid maten började vi planera lite inför ''temaveckan'' som är nästa vecka. Och såhär ser den ut:
Måndag: ha på dig något rosa :D
Tisdag: yrken, ha på dig något som är ett yrke, t.ex läkare, polis, snickare osv.
Onsdag: ''helgdagar'' något som är med påsken, julen, halloween etc
Torsdag: myyyysdagen :D ha på dig något mysigt 
Fredag: ''dress-up'' dagen, ha på dig fin kläder!
 
kan hända att jag blandade på något, säg till isåfall  för jag blandar alltid på tisdag och onsdag xD
Eftersom det är sista året vi faktist går i högstadiet, och sista gången för iår, så tänker jag faktist bjuda på mig själv och inte vara så tråkig! haha har redan planera alla utom Onsdagen, där har jag ingen aning vad jag ska vara :O någon koppling till Halloween funderar jag, men vad vet jag inte!
Men NU ska jag kolla på film som jag sa igår, på Spirit! me löööv animerade filmer!
så vi hörs väl, hejs ^^ 
 
sooo cute!
haha shit jag kommer att gråta har jag på känn! Denna film är så sorlig! Grät ju t.o.m när jag var liten och kollade på den >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0