min åsikt about ''gay couples''

På båten när vi var påväg till Stockholm så stog det två män, kanske runt 18års åldern hand i hand, och höll om varandra. Kunde inte sluta stirra, dom var så jäkla gulliga tillsammans!
Dom stog där och tog foton på varandra och skrattade och hade kul.
Sen såg man riktigt hur vissa folk runtom dem stirrade helt bitchit på dem och började viska. Jag hade bara lust att gå fram och bitschslappa dom som gjorde det ordentligt! Om dom var lyckliga tillsammans så har dom all rätt i världen att få vara det!
 
Man skulle ju tycka när det ändå inte är så ''nytt'' nåmer att folk är gay/bi att folk skulle fatta lite mera, men nej.
Utländska familjer som har en helt annan religion kan jag förstå att dom kanske inte uppskattar sånt, men vanligt folk borde ju fatta en aaaning bättre! eller?
Vad är eran åsikt om nu t.ex gay par?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0