heh...

Har en hyacint blomma i rummet och en playboy parfym brevid mig, ni kan ju gissa hur stark lukt det är i mitt rum xD Så om man ska komma på besök nu till mig ska man inte ha huvudvärk kan jag säga! xD
Har typ spelat gitarr hela dagen så mina fingrar känns helt ömma... :c 
Imorgon har jag planerat att börja rita något och ta hjälp av boken jag fick till julklapp! 
får ju se hur det går...
Känner att detta blev ett väldigt cheesy blogginlägg men så är det när man har känslan att man måste blogga men vet inte VAD man ska blogga om xD
 
 
 
Ni kan ju gissa vem som kommer bo i dessa fluffiga tofflor och ha på sig denna fluffiga panda mössa i vinter....  

Kommentarer
Postat av: Crazie -

oh så avis, vill också ha en sån där söt fluffig panda mössa *0*

Svar: haha awh :D
Marike Sipponen

2013-12-26 @ 22:58:26
URL: http://crazie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0