ser inte fram emot natten

En jätte jobbig sak som kommer hända tidigt imorgon ca 06:00 tiden, är att det kommer komma en jättestor grävmaskin hit och en massa folk och börja gräva bort våra brunnar för dom ska flyttas, vilket innebär att man inte kan gå på toa på fleeeeera timmar för det lär ta ett tag sa mamma, och jag har lixom druckit en massa vätska ikväll bl.a en energidryck, vilket gör att jag kommer få springa på toa ännu oftare än vad jag vanligtvis får göra. 
OCH hela huset kommer typ att börja skaka, för förra gången samma stora grävmaskin var hit och tog bort ett stort träd så skakde hela huset, det kändes som att fönstren höll på att spricka...OCH dom kommer börja gräva just utanför mitt fönster -__- 
Så kommer antagligen flytta till gästrummet istället och sova när de börjar gräva, har gjort iordning där lite så det är bara att ta sin dyna o täcke å flytta rum, men kommer förmodligen inte heller kunna sova p.g.a huset kommer skaka och det kommer säkert bli massa oljud... :( 
Så om jag ska gå på toa sa mamma att vi fick lov att alltigen gå till grannarna, eller så ställer hon fram en hink som vi kan pissa i hahahah XD 
Neej usch vilken natt detta kommer att bli... wish me luck!
 
 
BTW! Gissa vad det första jag gjorde idag när jag öppnade ytterdörren och skulle gå ut och vänta på bussen... Joo det var att halka, seriöst våran trappa var täckt av vatten och blank is under, dock gick jag och log för mig själv efter jag tog mig upp för kan föreställa mig hur det måste ha sett ut haha! XD
Men hela mitt vänsta knä är helt blått och så har jag ännu lite sjuk handled :( 
Halkat för första gången i vinter, CHECK! 
 
detta ska jag fan tänka på nästa gång jag går på hal is! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0