Snabba frågor om 2013

Största förändringen:
Var nog att börja i en helt ny skola, alltså gymnasiet.  Minns ännu jättebra första dagen, när vi slutade första dagen och skulle gå till bussarna kom världens hagelstorm xD
Roligaste under 2013:
Oj, det har hänt både roliga och mindre roliga stunder. Har inget som har varit mest roligaste men en sak som har varit rolig var väl att få nya kompisar.
Tråkigaste under 2013:
Det allra tråkigaste är väl nog att min familj och jag har aldrig kommit överens nästan, vi bråkar med varandra minst 1 gång om dagen, Vissa dagar kan dock vara bättre än andra.
Har du ändrats under 2013?:
OM jag har, både mitt utseende och min personlighet! 
Och båda åt de positiva hållen! Har bl.a lärt mig att acceptera mig själv mera än förut, och fått en aning bättre självförtroende. Dock är jag lååångt ifrån ett bra självförtroende ännu! Men jag har helt slutat ta åt mig av elaka kommentarer av folk, vilket jag tycker alla borde sluta göra! Det är helt meningslöst att ta åt sig när det ändå inte är sant. Tror inte riktigt folk som har haft bra självförtroende under hela sitt liv fattar hur otroligt jobbigt det är att hata sig själva varje dag, så därför kan de säga något elakt till andra istället för de tycker det är okej, vilket det inte är!
Var 2013 bättre än 2012?
Ja det måste jag faktiskt säga!
2012 var en ganska mörkt år för min del, hatade mig själv något enormt mycket och kunde inte gå en dag utan att jag tänkte på hur ful jag var eller hur dålig jag var på något.
Och mitt självförtroende var allra sämst. Jämförde mig hela tiden med andra och tyckte alla andra var bättre än mig i allt.
Fick också en hel del kommentarer som jag verkligen tog åt mig av och mådde ännu dåligare utav.
Kunde gråta mig till söms nästan varje natt och när jag vaknade var jag som inget hade hänt.
På en skala 1-10. Vad skulle du ge 2013 för betyg?
skulle nog säga 7½!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0