drogad?

denhär dagen har varit så knas, vaknade upp med lite stegring och en jättestor huvudvärk och värk i nacken, tog en värktablett och det hjälpte lite.
sen efter jag hade ätit lite så gick jag och sovde, kl 16.00 tiden för jag var så trött,vaknade upp ca 18.00 tiden av att jag var helt drogad, seriöst när jag vaknade upp visste jag inte vem jag var, var jag var osv. 
jag gick runt i mitt rum och viste varken ut eller in.
sen mittiallt gick jag i duschen, och först i duschen så började jag fatta, vafan det är jag håller på med xD 
alltså dafuq? och så blev jag helt svimmfärdig och trodde seriöst att jag skulle svimma när som hellst så jag fick hålla i mig i duschen där man skruvar vattet kallare och varmare xD 
 
tror det är säkrast att jag håller mig till sängs, och så har jag på känn att febern håller på att stiga igen :/
så det blir nog ingen skola för mig imorgon, ska med mamma till HVC för hon ska dit på nå ärende, så jag ska med och ta blodprov och sånt... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0