tjohejj

ja idag var det ju talangjakt två sista timmarna, men man kan ju kalla det för Idol eller X-factor typ för nästa alla sjöng xD men dom var duktiga :3
alltså jess snart fredag och sportlov! gissa vem som kommer att sova mkt?! 
imorgon far jag också till nanna och sover över efter skolan, sååå det blir inte så mkt bloggning tror jag.
nu ska jag fa efter chokladkaffe (mitt knark) haha, har börjat dricka det varje kväll! ^^ 
sedan ska jag fortsätta knarka musik och göra lite såna saker.
hejjs :3
 
jättegammal låt, har hört den säkert 100 gånger, och nu först så fattar jag hur jävla snuskig texten är hahah XD
the awkward moment när man fattar hur snuskig någon låt är som man tyckte om förr ...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0