every sad ending has a new beginning

kom ganska just hem från skolan, och mamma kom nästan på samma gång, ja det var ju verkligen en tur att vi for med våran katt till veterinären för om vi inte hade gjort det hade han varit död nu :O
för han är fortfarande sjuk... så ja. om två veckor ska vi dit igen på gransking om se om det har blivit bättre...vilket jag hoppas ^^
 
skoldagen har varit ganska najs, men har haft sjuk hals precis hela dagen :/
 
sen så fick jag också reda på att vi ska tydligen bo hos mina kusiner i några dagar i Mars, för de ska på resa så vi ska bo där och sköta om deras hund och kaniner ^^ vilket jag ser framemot, ja menar då får jag ju se deras hund varje dag! :D siberian huskys in my <3 
 
nu ska jag fortsätta prata på skype så hejs ^^ 
 
 
dat happy face xP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0